OnPlayerLeaveCheckpoint, OnPlayerEnterCheckpoint'in aksine çalışmaktadır. (Eğer OnPlayerEnterCheckpoint'in çalışma mantığını ve kullanımı bilmiyorsanız şuradan yazımıza ulaşabilirsiniz.
OnPlayerEnterCheckpoint'i hatırlamak gerekirse: OnPlayerEnterCheckpoint oyuncu oluşturmuş olduğumuz checkpointin içerisine girdiğimizde olacakları ele alıyordu.
OnPlayerLeaveCheckpoint ise oyuncu oluşturmuş olduğumuz checkpointten ayrıldığında olacakları ele alıyor.
OnPlayerLeaveCheckpoint Kullanımı:
Bu callback'e hiçbir şey eklenmeden önceki hali aşağıdaki gibidir:public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
Bunun içerisine oyuncu checkpointten ayrıldığında olacakları yazarız.
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
print("Yine bir oyuncu checkpointten ayrıldı.");
return 1;
}
OnPlayerLeaveCheckpoint Örnekleri:
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) > 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, "Paran olduğu için sana 1 skor hediye ediyorum.");
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1);
}
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte oyuncunun parası 0'dan büyükse, yani parası varsa oyuncuya 1 skor verdik.
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte oyuncu checkpointten ayrıldığında oyuncuyu spawn ettik.
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
Kick(playerid);
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte oyuncu checkpointten ayrıldığında oyuncuyu sunucudan tekmeledik. Örnekler saçma olabilir. Önemli olan mantığını kavramanız, gerisini takmayın.
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!