OnFilterScriptExit filterscript kapatıldığında olacakları ele almaktadır. Çalışma mantığı olarak aynen OnGameModeExit gibidir. Tek fark OnGameModeExit'da mod kapatıldığında olacakları konu alırken, OnFilterScriptExit'da ise filterscript çalıştırıldığında olacakları konu alıyor.
OnFilterScriptExit Kullanımı:
OnFilterScriptExit hiçbir şey yazılmadan önce aşağıdaki gibidir.public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Bunun içerisine filterscript kapatıldığında olacakları yazabiliriz. Böylece filterscript kapandığında yaptığımız şey işlenir. Örnek olarak bir mesaj yazdıralım.
public OnFilterScriptExit()
{
print("Script kapatildi.");
return 1;
}
OnFilterScriptExit Örnekleri:
public OnFilterScriptInit()
{
SendClientMessageToAll(-1, "Script kapatıldı.");
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte oyunda olan herkese mesaj gönderdik.
public OnFilterScriptExit()
{
CreateObject(...);
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte de ise obje yükledik. OnGameModeExit'da veya OnGameModeInit'da olduğu gibi buraya da araç, obje veya herhangi bir şey yükleyebilirsiniz. Tabii kapanırken bunu kullanmak biraz mantıksız, orası ayrı bir konu. 😏