OnGameModeExit, server kapandığında olacakları işlemektedir. Burada mesaj yazdırabilir, herkesi kickleyebilir veya saçmalayabiliriz. Yazının devamında kullanımını öğrenip, örnekler ile pekiştireceğiz.
Hiçbir şey eklemeden ki hali aşağıdaki gibidir:
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
Parantez içerisine olacakları yazıyoruz.
public OnGameModeExit()
{
print("Sunucu açıldı.");
return 1;
}
Görüldüğü üzere yukarıda server kapandığında siyah ekranda "Sunucu açıldı." mesajını yazdırdık.
OnGameModeExit Örnekleri:
Server kapandığında herkesi kickleme:public OnGameModeExit()
{
for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++)
{
Kick(i);
}
return 1;
}
Server kapandığında sunucu adını değiştirme:
public OnGameModeExit()
{
SendRconCommand("hostname Kapandık kardeşim, ne yapalım... :)");
return 1;
}
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!