Anti Jetpack Hack: San Andreas'ta Kuş Uçmayacak!

SA-MP Anti Jetpack Hilesi

Anti jetpack hack ile oyuncuların hile kullanarak jetpack almasının önüne geçebilirsiniz. GTA: San Andreas Multiplayer (GTA SA:MP) için hazırlanan bu anti hile, oyuncuların yönetici tarafından verilmedikçe jetpack almasını engeller.

Jetpack hilesini engellemenin bilinen en iyi yolu, SetPlayerSpecialAction fonksiyonuna onay değişkeni bağlamaktır. Sherlock Holmes kadar olmasa da hilecileri bulmakta çok başarılı olan onay değişkeni, oyuncunun aldığı jetpackin yönetici tarafından mı verildiğini yoksa hile ile mi alındığının ortaya çıkmasına yardımcı oluyor. Pawn'a dair çok az bilginiz varsa bunlar size anlamsız gelebilir. O nedenle girişi biraz kısa tutmak ve anti hilenin nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak için kurulum aşamasına geçmek daha iyi bir fikir olabilir.

Anti Jetpack Hack Nasıl Kurulur?

Oyuncuların ücretsiz jetpack alarak oyunun doğal akışını bozmasını engellemek, mantık yürütülebildiği sürece mümkündür. Jetpack hilesini engellemede kullanacağımız mantık ise SetPlayerSpecialAction'ı jetpackin yönetici tarafından verilip verilmediğini kontrol etmemize yardımcı olacak şekilde değiştirmekten geçiyor.

Oyun modunuza anti jetpack hack eklemek için aşağıda yer alan kodları yeni bir not defterine yapıştırın.

#include < a_samp >
new s_koruma[MAX_PLAYERS];
forward ADA_SetPlayerSpecialAction(playerid, aksiyon);
public ADA_SetPlayerSpecialAction(playerid, aksiyon)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
if(aksiyon == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK) s_koruma[playerid] = 1;
SetPlayerSpecialAction(playerid, aksiyon);
return 1;
}
#if defined _ALS_SetPlayerSpecialAction
#undef SetPlayerSpecialAction
#else
#define _ALS_SetPlayerSpecialAction
#endif
#define SetPlayerSpecialAction ADA_SetPlayerSpecialAction
public OnPlayerConnect(playerid, reason)
{
s_koruma[playerid] = 0;
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerConnect
#undef OnPlayerConnect
#else
#define _ALS_OnPlayerConnect
#endif
#define OnPlayerConnect SDS_OnPlayerConnect
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
s_koruma[playerid] = 0;
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerDisconnect
#undef OnPlayerDisconnect
#else
#define _ALS_OnPlayerDisconnect
#endif
#define OnPlayerDisconnect SDS_OnPlayerDisconnect
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK && s_koruma[playerid] == 0)
{
CallLocalFunction("OnPlayerJetpackHack", "i", playerid);
}
return 1;
}
forward OnPlayerJetpackHack(playerid);

Kodları yapıştırdıktan sonra CTRL + S tuşlarına basın ve dosya adı kısmını tamamen silin ve yerine "ajetpack.inc" (tırnaklar yok) yazın. İsmini değiştirdikten sonra oyun modunuzun olduğu klasörü bulun ve oyun modunuzun klasöründe Pawno > Includes yolunu takip edip dosyayı kaydedin.

Dosyayı kaydettikten sonra oyun modunuzu açın ve #include "" altına "#include " (tırnaklar olmadan) yazın. Bu işlemin ardından oyun modunun sonuna aşağıdaki kodu ekleyin.

public OnPlayerJetpackHack(playerid)
{
// Kick(playerid);
// Bu kısım oyuncu hile ile jetpack aldığında olacakları içeriyor. Kick atabilir, SetPlayerHealth ile öldürebilir veya yasaklayabilirsiniz.
return 1;
}

Yorum Gönder

1 Yorumlar

Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!