OnVehicleSpawn Kullanımı ve Örnekleri

OnVehicleSpawn Kullanımı ve Örnekleri

Geçtiğimiz günlerde OnPlayerSpawn callbackinin kullanımı ile örnekleri adında bir yazı paylaşmıştık. O callbackin mantığı ile bu callbackin mantığı arasındaki tek fark OnPlayerSpawn oyuncu doğduğunda olacakları ele alıyorken OnVehicleSpawn araç doğduğunda olacakları ele alıyor. Yani mantık yine aynı, tek fark aracın doğması.

Örneğin OnGameModeInit callbackine bir CreateVehicle fonksiyonu kullanarak araç yarattık. Bu yarattığımız aracın idsini OnVehicleSpawn callbackinden çekebiliriz.

OnVehicleSpawn Kullanımı:

Callbacke hiçbir şey eklenmeden önceki hali aşağıdaki gibidir.

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}


Bu callbackin içerisine araç doğduğunda olacakları yazalım.

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new stringcigim[128];
format(stringcigim, sizeof(stringcigim), "%s(%d ID'li) araç spawn oldu!", GetVehicleModel(vehicleid),vehicleid);
SendClientMessageToAll(-1, stringcigim);
return 1;
}

OnVehicleSpawn Örnekleri:

Aşağıdaki örnek ile araç spawn olduğunda aracı tamir ettik.

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
return 1;

}

Aşağıdaki örnekte de araç spawn olduğunda aracı yok ettik.

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
DestroyVehicle(vehicleid);
return 1;

}

Yorum Gönder

0 Yorumlar