Geçtiğimiz günlerde OnPlayerSpawn callbackinin kullanımı ile örnekleri adında bir yazı paylaşmıştık. O callbackin mantığı ile bu callbackin mantığı arasındaki tek fark OnPlayerSpawn oyuncu doğduğunda olacakları ele alıyorken OnVehicleSpawn araç doğduğunda olacakları ele alıyor. Yani mantık yine aynı, tek fark aracın doğması.
Örneğin OnGameModeInit callbackine bir CreateVehicle fonksiyonu kullanarak araç yarattık. Bu yarattığımız aracın idsini OnVehicleSpawn callbackinden çekebiliriz.
OnVehicleSpawn Kullanımı:
Callbacke hiçbir şey eklenmeden önceki hali aşağıdaki gibidir.public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
Bu callbackin içerisine araç doğduğunda olacakları yazalım.
public
OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new stringcigim[128];
format(stringcigim, sizeof(stringcigim), "%s(%d ID'li) araç spawn oldu!", GetVehicleModel(vehicleid),vehicleid);
SendClientMessageToAll(-1, stringcigim);
return 1;
}
OnVehicleSpawn Örnekleri:
Aşağıdaki örnek ile araç spawn olduğunda aracı tamir ettik.public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
return 1;
}
Aşağıdaki örnekte de araç spawn olduğunda aracı yok ettik.
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
DestroyVehicle(vehicleid);
return 1;
}
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!