Herkese merhabalar, bugün herhangi bir oyuncuya ateş edildiğinde çan sesinin çıkmasını sağlayacak bir kod ile karşınızdayım. Kod bir oyuncuya sıkmadıkça çalışmaz. Örneğin boş bir alana sıktığında (duvar, hava veya zemin...) çan sesi çalmaz.
Modunuzda OnPlayerGiveDamage publici yok ise aşağıdaki kodu modunuzun sonuna ekleyiniz.
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damgedid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID)
{
PlayerPlaySound(playerid, 17802, 0.0, 0.0, 0.0);
}
return 1;
}
Eğer modunuzda OnPlayerGiveDamage varsa sadece parantez içerisini alınız. Yani if ve dahili parantezi alınız:
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID)
{
PlayerPlaySound(playerid, 17802, 0.0, 0.0, 0.0);
}
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!