Bu yazıda OnGameModeInit kullanımını anlatıp, bunun yanında örnekler ile pekiştirme yapacağım. OnGameModeInit modun açıldığında olacakları görüntülemektedir. İstediğiniz herhangi bir işlemi uygulayabilirsiniz. Objeler yükleyebilir, araçlar yükleyebilir ya da mesaj yazdırabilirsiniz. Aklınıza ne gelirse yani, kafanıza göre takılıyorsunuz.
OnGameModeInit Kullanımı:
OnGameModeInit hiçbir şey eklemeden görünüşü aşağıdaki gibidir.public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
Parantez içerisine modun açıldıktan sonraki gerçekleşmesini istediğiniz herhangi bir şeyleri giriyorsunuz. Mesela print fonksiyonunu kullanarak mesaj yazdırabiliriz. (Print kullanımını detaylıca öğrenmek için buraya tıklayın.)
OnGameModeInit Örnekleri:
public OnGameModeInit(){
print("Mod basariyla acildi.");
print("xXx Roleplay ~ Medium RP");
print("Bilmem ne kisi mod yapimcisi oluyor.");
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte siyah ekrana 3 tane mesaj yazdırdık.
public OnGameModeInit()
{
AddStaticVehicle(400, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 1);
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte "400" idli (Landstalker) bir araç oluşturduk.
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(333, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 100.0);
return 1;
}
Yukarıdaki örnekte de 333 idli (CJ'in Telefonu) objeyi oluşturduk.
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!