GTA: San Andreas Multiplayer (GTA: Samp) sunucusunun girişine şarkı eklemiş kişilerden son zamanlarda "Girişteki şarkı bitmiyor, server girişindeki şarkı nasıl durdurulur?" gibi sorular geliyor.
Sunucunuzun girişinde şarkı başlatmak, oyuncuların oyuna başlarken sıkılmasının önüne geçebilir ve ona yeni bir şarkı veya müzik keşfetme şansı verebilir ancak oyuna başladıktan sonra şarkının silinmesini istiyorsanız PlayAudioStreamForPlayer fonksiyonunun haricinde başka bir fonksiyon ve callback daha kullanmanız gerekiyor.
Girişteki Şarkı Bitmiyor, Nasıl Kapatılır?
- Oyun modunuzu açın.
- CTRL + F tuşlarına basın ve arama kısmına "OnPlayerSpawn" yazın.
- OnPlayerSpawn callbackinin içine "StopAudioStreamForPlayer(playerid);" (tırnak işaretleri olmadan) yazın.
Samp Girişe Nasıl Şarkı Eklenir?
- Oyun modunuzu açın.
- CTRL + F tuşlarına basıp arama kısmına "OnPlayerConnect" yazın.
- OnPlayerConnect callbackinin içine "PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "sarkilink.mp3");" (tırnak işaretleri olmadan) yazın. "sarkilink.mp3" kısmına herhangi bir şarkının bağlantısını ekleyebilirsiniz.
Girişte Şarkı Çalmıyor Sorunu Neden Olur?
- Sonu ".mp3" ile bitmeyen bir şarkı / müzik bağlantısını eklemiş olabilirsiniz.
- Tırnak işaretlerinin içindeki bağlantı çeşitli nedenlerden dolayı artık çalışmıyor olabilir.
- Birinci madde ile benzer şekilde YouTube video bağlantısını eklemiş olabilirsiniz. Bu fonksiyon, YouTube video bağlantılarını desteklemiyor. Sonu ".mp3" ile biten bir bağlantı (ya da şarkı ya da müziğin otomatik olarak başladığı bir sesin olduğu sayfa bağlantısı) eklemeniz gerekiyor. Herhangi bir şarkı ya da müziği çalmak için özel bir sunucu kullanarak ".mp3" dosyalar yükleyebilir ya da "kiwi6" benzeri web sitelerini kullanabilirsiniz.
Samp Koordinata Özel Şarkı Açma Nasıl Yapılır?
GTA: San Andreas Multiplayer için açtığınız sunucuda sadece belirli bir yerde olan kişilerin duyabileceği şarkı açmak için aşağıdaki adımları izlemeniz yeterlidir.
1. Adım: OnGameModeInit'e Gidin
CTRL + F tuşlarını kullanarak OnGameModeInit callbackini bulun ve içine aşağıdaki şu kodu yerleştirin:
SetTimer("sarkibul", 1000, true);
2. Adım: Modun Sonuna Gidin
Modun sonuna şu kodları yerleştirin:
forward sarkibul();
public sarkibul()
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
for(new i=0; i<GetPlayerPoolSize(); ++i)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
GetPlayerPos(i, x, y, z);
if(GetPVarInt(i, "alanda") == 0 && x == koordinatx && y == koordinaty && z == koordinatz)
{
SetPVarInt(i, "alanda", 1);
PlayAudioStreamForPlayer(i, "sarkilink.mp3");
}
else
{
SetPVarInt(i, "alanda", 0);
}
}
return 1;
}
3. Adım: Modun Başına Gidin
Modun başına şu kodları yerleştirin ve X, Y, Z koordinatlarını (244.2 ile eşleştirilen kısımları) kendinize göre düzenleyin.
#define koordinatx 244.2
#define koordinaty 244.2
#define koordinatz 244.2
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!