OnVehicleDeath,bir araç patladığında devreye girer. Örneğin bir oyuncu bir aracı patlattığında olacakları buradan ayarlayabilirsiniz. OnVehicleDeath ile oyuncu araç patlattığında oyuncuya işlem uygulayabilir, verilen örneklerdeki gibi işlemler yapabilirsiniz. Örneğin patlatılan aracın idsini ve patlatan oyuncunun idsini alabiliriz.
OnVehicleDeath Kullanımı:
Callback veya public hiçbir şey eklenmeden önceki hali aşağıdaki gibidir.public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
Bu callback veya publicin içerisini oyuncu aracı patlattığında olacaklar ile dolduralım.
public
OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
new sampd[24];
GetPlayerName(playerid, sampd, 24);
format(sampd, sizeof(sampd), "Patlatılan Araç: %d, patlatan kişi: %s(%d)", vehicleid, sampname, killerid);
SendClientMessageToAll(-1, sampd);
return 1;
}
OnVehicleDeath Örnekleri:
Aşağıdaki örnek ile oyuncu öldüğünde patlatılan araç rhino, hunter veya hydra ise 400$ ve 1 skor verdik.public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
if(vehicleid == 520 || vehicleid == 425 || vehicleid == 432)
{
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+1);
GivePlayerMoney(killerid, 400);
}
return 1;
}
Son bir örnek ile burada anlatımı sonlandıralım. Aşağıdaki örnek ile oyuncuya, oyuncu araç patlattığında aranma seviyesi verdik.
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid)+1);
return 1;
}
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!