Şimdi, RemoveBuildingForPlayer oyuncuya hitap ediyor. Oyuncunun objesini silmeye yarıyor. Bunu OnGameModeInit'e koyarsak mantıksız olmaz mı? Ne işe yarıyordu OnGameModeInit? Modun açıldığında olacakları ayarlamamıza yarıyordu. Fakat burada oyuncu ile alakalı bir kavram yok. Birde OnPlayerConnect publicine bakalım. Kendisi oyuncunun girdiğinde olacakları ayarlamamıza yarıyordu, öyle değil mi? Biz bütün oyuncuların objesini silmek istemiyor muyuz? Her giren oyuncunun haritasında o objenin olmamasını istemiyor muyuz? Böylece, OnPlayerConnect'e ekleyerek her giren oyuncudan o objeyi silmiş olduk.
RemoveBuildingForPlayer Nereye Eklenir?
Şimdi, RemoveBuildingForPlayer oyuncuya hitap ediyor. Oyuncunun objesini silmeye yarıyor. Bunu OnGameModeInit'e koyarsak mantıksız olmaz mı? Ne işe yarıyordu OnGameModeInit? Modun açıldığında olacakları ayarlamamıza yarıyordu. Fakat burada oyuncu ile alakalı bir kavram yok. Birde OnPlayerConnect publicine bakalım. Kendisi oyuncunun girdiğinde olacakları ayarlamamıza yarıyordu, öyle değil mi? Biz bütün oyuncuların objesini silmek istemiyor muyuz? Her giren oyuncunun haritasında o objenin olmamasını istemiyor muyuz? Böylece, OnPlayerConnect'e ekleyerek her giren oyuncudan o objeyi silmiş olduk.
0 Yorumlar
Yorum yapmak için Google hesabına veya bir web sitesine ihtiyacınız yoktur. Kimlik seçme bölümündeki varsayılan değeri "Adı/URL" olarak seçebilir, isminizi yazdıktan sonra "Devam" butonuna tıklamanız yeterlidir. Sizlere gösterdiğimiz minik adımların arkasından yorumunuzu yazmaya başlayabilirsiniz. İçeriğimizle ilgili yorumunuzu yaptıktan sonra "Yayınla" butonuna basmayı unutmayın!